
Profesionalism

Clientul, ca partener, este actorul principal în activitatea noastră. De altfel, nu putem vorbi de servicii juridice decât prin raportare la partenerii clienți, la interesul superior al acestora și la înțelegerea corectă a nevoilor lor transpuse în domeniul juridic. Funcționăm după legi și cutume și ne supunem împreună unor riscuri pe care dreptul/legea le corectează de mii de ani. Acesta este un organism viu, în permanentă schimbare și adaptare la realitățile zilnice. Unele norme au trebuit îndreptate, unele au relaxat până la ridicol condiția legii, însă mereu specialiștii au considerat că justiția evoluează o dată cu umanitatea. Această profesie trebuie să aibă ochii deschiși în fața adevărului. Și trebuie să rămână o artă care se produce cu sala plină și cu o critică permanentă.
Seriozitatea, responsabilitatea și datoria în relația avocat – client sunt câteva principii de conduită profesională ce își au ca bază o pregătire permanentă și o cazuistică diversificată. Printr-o dezvoltare permanentă și studiu aprofundat în domeniile în care activăm, problemele expuse de clienți își găsesc cu siguranță soluția potrivită.
Ca actori principali în aplicarea corectă a dreptului la apărare, indiferent că vorbim de acțiunile în fața instanțelor, reprezentarea în fața instituțiilor publice sau negocierii cu alți parteneri, considerăm că este esențială pentru activitatea noastră o pregătire specializată continuă, aspect de o importanță covârșitoare.
Pe de altă parte, ca parteneri direcți în relația cu clienții noștri, știm că este esențial, fără niciun fel de excepție, să fim alături de ei în toate procedurile, fără interpuși. Nu vom încredința unui alt coleg ceea ce clientul nostru ne-a angajat prin contract să reprezentăm, să asistăm și să redactăm, pentru că astfel am pierde identitatea profesională.